GündemMagazinManşet

DEV MOTOSİKLETLERİYLE BODRUM’U TURLADILAR

Gold Wing Riders Clübü yılın son etkinliğini Bodrum’a düzenledi.

18 Eylül günü motosikletleri ile İstanbul’dan yola çıkan 55 Gold Wing tutkunu ve beraberindekiler 700 km. lik yol katederek Bodrum’a ulaştı. Yılda iki kez etkinlik düzenlediklerini ifade eden grup üyeleri bu defa Bodrum’u tercih etti.

Çiftlik Mahallesinde bir otelde konaklayan grup akşam saatlerinde kortej oluşturup kısa Bodrum turu attı. Motosiklet tutkunu olan Bodrum İlçe Emniyet Müdürü Cüneyt Yörükoğlu ve trafik ekiplerinin mihmandarlığında gerçekleştirilen  tur Belediye Meydanında sonlandı.

Yerli ve yabancı turistlerin yoğun ilgisi arasında motosikletlerini meydana park eden Gold Wing Riders Clübü üyeleri burada İzmir Marşı ve Onuncu Yıl Marşları çaldıktan sonra Atatürk büstü önünde hatıra fotoğrafı çektirdi.

Gold Wing Riders Clübü Başkanı Sina Afyoneri gazetecilere yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

“Çok uzun süredir motosiklet kullanıyoruz hepimiz. Samsun’dan, Gaziantep’ten, Ankara’dan Bursa’dan ve Türkiye’nin farklı bölgelerinde yılda iki defa bir araya geliyoruz. Çeşitli illerimize geziler düzenliyoruz. Bu yıl ki kapanışı da Bodrum’da yapmaya karar verdik. Cüneyt Müdürümüz ve diğer emniyet görevlilerimiz bizi çok iyi karşılayıp ağırladılar sağ olsunlar. Onlara çok teşekkür ediyoruz.”

Gold Wing Riders Clübü üyelerinin arasında arasında farklı meslek gruplarından kişiler olduğunu ifade eden Afyoneri, “Aramızda, sanayici, polis, iş insanı, öğretim görevlisi, doktor birçok arkadaşımız bulunmakta.” dedi.

ASLI HÜNEL’DEN KASK UYARISI

Grup arasında yer alan sürpriz isim ise Türk sanat müziği sanatçısı.Aslı Hünel oldu. 2 yıldır büyük bir zevk alarak eşi ile birlikte motosiklet turlarına katıldığını belirten Hünel şunları söyledi:

“Bu kadar seveceğimi tahmin etmezdim. Grup halinde arkadaşlarla birlikte seyahat etmek çok keyifli oluyor. Motor gerçekten büyük bir keyifmiş bunu anladım özellikle bizim kullandıklarımız çok konforlu. Ben bazen arkada uyuyorum bazen telefonla sosyal medyaya giriyorum o kadar rahat ve konforlu yolculuklar yapıyoruz. Herkese tavsiye ediyorum ama her ne olursa olsun kesinlikle kasksız yola çıkmayın, mutlaka kaskınızı takın.” dedi.

Editör

Sitemizin ilgili kategorilerinde yer almasını istediğiniz haberleri aşağıdaki mail adresi aracılığı ile bize bildirebilirsiniz. (bodrumtime.net@gmail.com)