
Muğla’da seyir halindeki araç alevlere teslim oldu.
Elektrik aksamından kaynaklandığı değerlendirilen yangın Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri tarafından söndürüldü.
Konu hakkında yapılan bilgilendirme ise şu şekilde:
“Menteşe Kötekli Mahallesi araç yangın ihbarına ulaşıldığında; aracın alevli bir şekilde yanmakta olduğu görülmüştür. Ekibimiz tarafından yangın söndürülmüş ve soğutma çalışması yapılmıştır.
Yangın çıkış sebebi: aracın elektrik tesisatının herhangi bir sebeple kısa devre yapması sonucu çıktığı kanaatine varılmıştır.
Yangın sonucu hasar durumu: Araç tamamen yanarak hasar görmüştür.”





