EkonomiGündemManşetTurizm

DALAMAN BÖLGESİ’NE HAYRAN KALDILAR

7Anadolu Jet’in 7 güne çıkan Dalaman-Ankara seferlerini ve planlanan bölgesel uçuşları desteklemek üzere Adana ve Gaziantep’ten Muğla’ya gelen acente temsilcileri düzenlenen çevre gezilerinde Dalaman Bölgesine hayran kaldılar.

YDA Dalaman Havalimanı , AnadoluJet, DLM turizm ve Muğla Büyükşehir, Ortaca, Marmaris, Fethiye Belediyelerinin katkılarıyla bölgeye gelen 13 acente temsilcisi 4 gün süresince Ortaca, Dalyan, Fethiye, Akyaka, Köyceğiz, Marmaris ve Göcek’in doğal ve tarihi güzelliklerini görme fırsatı yakaladı.

YDA Dalaman Havalimanı İş Geliştirme Direktörü Orçun Songur, acenta temsilcilerinin Dalaman Bölgesine yaptığı ziyaret hakkında bilgi verdi.

Songur, daha önce bölgesel uçuşlar çalıştayının ardından Karadeniz’den acente sahipleri ve yetkilileri ile bir tanıtım gezisi düzenlendiğini hatırlatarak, “Bölgemiz bu çalışmanın meyvelerini almaya başladı. Şimdi ise Gaziantep, Adana ve Mersin temsilcileri ile bir tanıtım gezisi gerçekleştirdik ve ortak alınan kararlar doğrultusunda çalışmalara devam edeceğiz.

Bölgesel direk uçuşların başlaması için hep birlikte çaba harcıyoruz. Havalimanımızın desteklerinin yanında; yerel yönetimler, STK lar, birlikler kısaca tüm aktörler bu çalışmalara destek veriyorlar. Ben değil “Biz” olarak ilerleyerek çok daha verimli organizasyonlar gerçekleştiriyoruz. Bu doğrultuda bir bütün olarak icra edilen programlarda misafirlerimizden alınan pozitif geri bildirimler ise bizleri mutlu ediyor. Bu süreçteki katkıları ve destekleri nedeniyle Muğla Büyükşehir Belediyesi’ne, Marmaris Belediyesi’ne, Ortaca Belediyesi’ne, Fethiye Belediyesi’ne, TÜRSAB BYK Başkanı ve Üyelerine, Bölgemiz otel birliklerine, ayrıca Turizmci Ali Mürşit Yağmur’a bu anlamda teşekkürü borç biliyorum.”

Mavi Koylara Hayran Kaldılar

Adana ve Gaziantep’ten Muğla’ya gelen acente temsilcileri Dalaman bölgesinin tanıtımı amacıyla düzenlenen çevre gezilerine katıldılar. Ortaca, Dalyan, Fethiye, Akyaka, Köyceğiz, Marmaris ve Göcek’in doğal ve tarihi güzelliklerini görme fırsatı yakalayan acenta temsilcileri özellikle Muğla’nın mavi koylarına hayranlıklarını ifade ettiler.

Adana ve Gaziantep’ten Muğla’ya gelen Anadolujet ve THY’larının acente temsilcileri Ortaca Kaymakamı Oktay Erdoğan ve Belediye Başkanı Hasan Karaçelik ile buluştu. Kaymakam Erdoğan ile Belediye Başkanı Karaçelik ve acente temsilcileri bölgede yapılabilecek turizm faaliyetleri hakkında değerlendirmelerde bulundular.

Turizmi 12 aya yayabilmek ve iç turizmi canlandırmak amacıyla çeşitli etkinlikler yaptıklarını dile getiren Ortaca Belediye Başkanı Hasan Karaçelik; “Adana ve Gaziantep’ten acente temsilcilerini bölgemize davet ettik. Tanıtım için yıl boyunca yaptığımız etkinliklerin yanı sıra acente temsilcilerine yöremizin güzelliklerini tanıtmayı istiyoruz” diye konuştu.

Marmaris Belediyesi, Karadenizli acente temsilcilerinin ardından Gaziantep ve Adana’dan Muğla’ya gelen acente temsilcilerini ağırladı.

Anadolu Jet’in Dalaman’a bölgesel direk uçuşların başlaması projesi kapsamında acenteciler iki gün boyunca Marmaris’i gezerek yakından tanıma fırsatı buldu.

Gündüz Osmaniye- Bal Evi, Bayır, Kızkumu ve Selimiye’yi gezen konuklar akşam yemeğinde ise Marmaris Belediyesi tarafından ağırlandı.

Marmaris Belediye Başkanı Ali Acar, Denizli’nin iç pazarda pilot il seçildiğini ve bazı çalışmalar yaptıklarını hatırlattı. Bu çalışmaların ardından Denizli’den Marmaris’e ciddi hareket sağlandığını söyledi.

Acar, iç pazar payını arttırmak için bu çalışmalara devam ettiklerini ifade ederek “Karadeniz bölgesi acentecilerini ağırladık. Bölgenin tanıtım programını gerçekleştirdik. Güney bölgemizde Antep ve Adana bölgesinden gelen arkadaşlarla birlikteyiz. Bölgemizi tanıtıyoruz. Geri dönüşün çok iyi olduğunu görüyoruz. Bu da bizi mutlu ediyor. Karşılıklı faydayı amaç ediniyoruz. Biz sadece o bölgeden buraya misafir getirmeyi değil, uçak koyarak riski göze alan firmaya destek olmak amacıyla buradan da Gaziantep ve Adana’ya misafir gitmesini hedefliyoruz.” dedi.

Editör

Sitemizin ilgili kategorilerinde yer almasını istediğiniz haberleri aşağıdaki mail adresi aracılığı ile bize bildirebilirsiniz. (bodrumtime.net@gmail.com)